Online Diary I AM SNAA: Hostel

Friday, March 29, 2013

Hostel


hello.meet ME again, wani :)
im sure all of u missing me right ? haha  perasannya kau wani.

ok act nak bagitau yang esok aku dah balik hostel. 
Ye HOSTELL!!!! warghhhhh nak nangis rasanya. 
dahlah balik pun lambat sebab ada extra class.

A week is like a day. too fast the times past by. 
tapi bila kat hostel rasa macam lambat je masa tu berlalu. 
macam kura kura yang lambat berjalan tuuu., hmmm.
dahlah balik lagi nanti pun kena tunggu sebulan. 
ONE MONTH TAU TAKK ! ye, sebulan.,, dan semestinya makanan
and other stuff kena banyak untuk stok masa kat dalam tuu..

Life there is like a prisoner. That hostel is like a prison.
ya, penjara.. tapi penjara tu jugak yang aku pilih.
And thats the fact yg aku kena terima.

balik hostel tak jadi masalah, tapi balik sekolah tu yang jadi masalah. ye, balik hostel seronok sebab tapi tang nak balik sekolah tu yang lemah. tapi kalau tak pergi sekolah pun kan bila masa nak pandai kann kannnn??? bila masa nya nak dapat 9A 10 11 A semua tu kannnnnnnnnnnnnnnnnnnn?

ye, dan itulah hakikat yang aku kena terima as a student.

yes, im still a student, dan title student tu takkan hilang selagi aku tak capai cita cita aku. Dan aku harap sekarang aku dah sedar yang aku nak SPM tahun ni. Yes SPM. 
SPM yang menentukan masa depan aku.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 komen manusia =):

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen