Online Diary I AM SNAA: Experience

Wednesday, February 19, 2014

Experience

hai everyone.
harini aku bukan nak bagi pendapat.
bukan nak meluahkan perasaan.
tapi cuma nak berkongsi pengalaman.

malam tadi aku tolong kakak aku gubah hantaran
untuk abang aku yang nak kawin hujung minggu ni.
perghh memang penat gila dah sampai naik kematu 
aku punya butts ni haa bahu kiri pun terasa sakit gila.
yang peliknya kann bahu kiri aku selalu sakit tapi kanan tak tau.
hmm entahlah ok abaikan.
so malam tadi berhempas pulas lah kitaorang menggubah
sambil menengok contoh kat tenet plus idea sendiri.
bila tengok macam senang je nak gubah2 ni tapi bila dah buat 
rasa macam nak pengsan pun ada tau takk.
can you imagine even reben tu pun kiteorang tak reti.
sebenarnya reti cuma dah lupa cara nak ikat and bentuk dia macam mana.
sumpah memang penat.
tapi lagi kesian kat kakak aku lah sebab besoknya dia nak keje a.k.a harini.
tapi dia tetap kuatkan semangat dan aku pun bagi sokongan padu jugak
kat dia cewahhhh sambil minum air kopi kateko tak nak bagi ngantuk.
bila dah berhempas pulas akhirnya siaplah jugak 4 hantaran alhamdulillah
harap2 nampaklah cantik kat mata orang lain kan.
tapi ada aku kesah orang dah penat2 buat kau nak complain lebih pulak.
hahahaha ni contoh tak baik ni.
ok lah so kali ni jela aku nak share pengalaman aku buat hantaran
yang tak berapa nak berpengalaman sangat ni.
aku harap korang semua doakan majlis abang aku hujung minggu ni 
berjalan lancar.
amin inshallah :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 komen manusia =):

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen